HVEM ER JEG

Jeg arbejder for at skabe bedre trivsel og positiv udvikling blandt børn og unge samt deres familier.
Baggrunden for dette er mange års erfaring først som lærer og senere som psykolog. Jeg har erfaring indenfor et bredt udsnit af problematikker både på almenområdet og på det specialiserede område. 
Mine erfaringer som lærer og psykolog gør, at de interventioner, jeg anbefaler, bliver praksisnære og realistiske at gennemføre.
Jeg blev psykolog i 2004, fik autorisation som psykolog i 2007 og blev specialist i børne- neuropsykologi i 2019.
Jeg har siden 2004 arbejdet i pædagogisk, psykologisk rådgivning (PPR) i kommunal sammenhæng. 
Før jeg blev psykolog, var jeg lærer i folkeskolen fra 1983 til 2004. Her har jeg undervist på alle klassetrin og arbejdet med specialpædagogiske og gruppesociale udfordringer.
Som psykolog har jeg arbejdet bredt med opgaver indenfor både almenområdet og det specialiserede område. Jeg har arbejdet med børn og unge, der har vanskeligt ved at komme i trivsel, komme i positiv udvikling og ved at lære. Jeg har også arbejdet med børn og unge, som har udviklingsforstyrrelser (ADHD, autisme mv) mental retardering og/ eller hjerneskade samt børn med forskellige syndromer mm.
Jeg kan på baggrund af bred udredning give grundlaget for psykiaters diagnosticering.  
Mit udgangspunkt er, at der er flere veje til at hjælpe og jeg bruger derfor forskellige teorier og metoder i mit arbejde. For at finde den rette vej, lægger jeg vægt på at være meget nysgerrig på det menneske, jeg får lov til at møde samt deres kontekst.